Koje su to zamke tretmana djece i adolescenata ukoliko se vodimo isključivo simptomom?

Tema četvrtog modula bila je: Zamke tretmana djece i adolescenata ukoliko se vodimo isključivo simptom i značaj odgojnoobrazovnih ustanovau očuvanju mentalnog zdravlja djece i mladih.

Najveći fokus na ovom modulu usmjeren je na značaj multidisciplinarne i diferencijalne dijagnostike prije kreiranja plana tretmana, kao i značaj interesktoralne saradnje. Kroz ovu temu nas je vodila prof.dr.sc. Dubravka Kocijan Hercigonja, neuropshijatar i psihoterapeut za djecu i adolescente. Drugi dio modula bio je posvećen značaju zaštitnih faktora unutar vrtićko-školskog sistema  kroz teoriju, kratke prikaze primjera iz prakse i vježbe.  Kroz ove teme, provela nas je dipl. pedag. Jelena Subašić, integrativni psihoterapeut za djecu i adolescente.

 

Projekat se realizuje u saradnji sa UNICEF-om BiH, uz podršku USAID-a i nadležnih ministarstava.