Rad sa traumatiziranom djecom i visoko-konfliktni razvodi, Prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander, klinički psiholog, psihoterapeut

Modul
“Rad sa traumatiziranom djecom i visoko-konfliktni razvodi”
održao se
20.-22.05.2016. godine

Voditeljica Modula bila je: prof.dr.sc. Gordana Buljan Flander,
Ravnateljica Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba, psiholog i psihoterapeut

Modul je bio otvoren u prvom redu za studente Europskog edukacijskog programa iz integrativne dječje i adolescentne psihoterapije, ali i za osobe koje se u svakodnevnom radu bave, psihoterapijom, liječenjem, odgojem, edukacijom djece i mladih, te unapređenjem mentalnog zdravlja djece i mladih i njihove dobrobiti.

“Niz istraživanja dosljedno pokazuje da je izraženost konflikta među roditeljima,a ne sam razvod primarni razlog negativnih ishoda za djecu. Visokokonfliktni razvod jedno je od najstresnijih iskustava tijekom odrastanja djeteta, a izloženost dugotrajnom i snažnom sukobu roditelja danas se opravdano smatra psihološkim zlostavljanjem djeteta.”

Tijekom modula kroz teoretska izlaganja i iskustveni rad i vježbe studenti su stekli znanja i vještine vezano uz slijedeće teme:

– Vrste trauma kod djece
– Specifične metode rada sa traumatiziranom djecom
– Područja i ciljevi u tretmanu – uloga terapeuta
– Visoko-konfliktni razvod i posljedice za dijete
– Manipulacija u razvodu braka i lažne optužbe za zlostavljanje
– Intervencije u najboljem interesu djeteta
– Savjetovanje roditelja
– Iskustva u radu s visokokonfliktnim razvodima u Poliklinici za zaštitu djece grada Zagreba

Rad sa traumatiziranom djecom i visoko-konfliktni razvodi su mjesta na kojima se urušava unutrašnji svijet djeteta. Kontakt sa ovakvim sadržajima uznemirava i nas stručnjake. Tada se pitamo koji i kakav je najbolji način biti od podrške djetetu i roditeljima. Ovoga puta imali smo zadovoljstvo, da ove visoko zahtjevne teme, istražujemo i dosežemo, sa svjetski priznatim stručnjakom Prof.dr.sc. Gordanom Buljan Flander, dječjim i adolescentnim psihoterapeutom. Kroz ovaj Modul osnažili smo naša znanja i kapacitete za jasnije i direktnije korake u zaštiti integriteta djeteta.

S uvažavanjem,
studenti postdiplomske nastave iz integrativne dječje
i adolescentne psihoterapije i nove kolegice