Trauma, zlostavljanje i zanemarivanje djece- posljedice i tretman

Na modulu održanom prošlog vikenda (23.04. do 25.04.), za studentice druge godine edukacijskog programa iz dječije i adolescentne integrativne psihoterapije, između ostalog bavili smo se pitanjima:

–  Šta se događa s privrženosti u slučaju da je figura privrženosti ujedno i osoba koja zlostavlja dijete?

– Zašto je važno raditi s nezlostavljajućim roditeljem u psihoterapiji djeteta koje je traumatizirano i kako?

– Koje su najčešće zablude u psihoterapijskom tretmanu djece koja dolaze sa psihološkom traumom?

– Koje su prednosti, eventualni nedostaci, vlastite snage i prepreke u korištenju TFCBT modela i trofaznog modela?

– Zašto je neophodno sarađivati sa institucijama sistema u zaštiti djece i kako pisati obavijesti o sumnji na zlostavljanje i zanemarivanje?

– Kada je psihoterapija djece indicirana, a kada je kontraindicirana?

Predavanja je održala naša mentorica, supervizorica, redovni profesor u programu dječije integrativne psihoterapije, ekspert vijeća Europe za zaštitu djece, ravnateljica Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba- prof.dr.sc. Gordana Buljan Flander, klinički psiholog i psihoterapeut. Iskreno hvala psihologinji Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba Elli Selak Bagerić, koja je edukantice provela kroz iskustvenu vježbu i nesebično podijelila svoja iskustva i izazove u radu sa traumatiziranim djecom.

Zahvalni smo našoj dragoj Profesorici na snazi, strpljenju i odlučnosti da otvara teme psihološke traume djece, zlostavljanja i zanemarivanja i time nas sve poziva na odgovorno djelovanje.

Samo kroz znanje, specijaliziranu edukaciju i zajedničko djelovanje stručnjaka možemo odlučno i hrabro utjecati na prekidanje lanca zlostavljanja i zanemarivanja djece.

 

Podsjećamo da je do 30.05.2021. otvoren konkurs iz oblasti Integrativne psihoterapije za djecu i adolescente i Integrativne psihoterapije za odrasle.  Konkurse možete pronaći na sljedećim linkovima:

Otvoren konkurs za upis kandidata iz oblasti dječje i adolescentne integrativne psihoterapije!

Otvoren konkurs na europski akreditovan edukacijski program iz Integrativne psihoterapije!